שנה וחצי לאסון: משפחת חיות חבקה בן, פרופ' זרקא בא לברך

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שנה וחצי לאסון: משפחת חיות חבקה בן, פרופ' זרקא בא לברך

    משפחת חיות שאיבדה את בנה ידידיה באסון מירון חבקה בן, ופרופ' זרקא מנהל בית החולים זיו בצפת, הפתיע והגיע לברית והעניק להם שי צנוע

    15:45
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on פניה לפרקליטות: חשד לעבירות כלכליות בחברת בסדנו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני שנה וחצי, קרה האסון שהרעיד את אמות הסיפים. 45 קדושים נהרגו בהילולת הרשב"י במירון בגשר ר' דב, ו 145 נפצעו. מתוכם, הגיעו 46 פצועים למרכז הרפואי זיו, ולכל אחד ואחת מהם היה סיפור מרגש וכואב.

    אחד הפצועים היה, הרב אביגדור חיות שאיבד את בנו ידידיה ז"ל באסון והוא עצמו אושפז בזיו במצב בינוני. כזכור, הרב חיות ביקש להשתתף בהלווית בנו ובזיו עשו מאמצים גדולים כדי לאפשר זאת וכך קרה במוצאי אותה שבת אחרי האסון. בנוסף לאובדן בנו, נספה גם תלמידו של הרב אביגדור, מוישי לוי ז"ל.

    בשבעה על ידידה ז"ל, ביקר את המשפחה מנהל בית החולים פרופ' סלמאן זרקא והעביר את תנחומיו ותנחומי הצוות של זיו. הרב חיות ומשפחתו ציינו את החמלה והאנושיות של הצוות המטפל בזיו לצד המקצועיות והמענה הרפואי המצוינים.

    מאבל לשמחה, בשבוע שעבר נולד במזל טוב לזוג חיות בן, וביום שני נערך טקס הברית. מי שהפתיע, היה מנהל המרכז הרפואי זיו, הפרופסור סלמאן זרקא שבא לכבד אותם עם שי צנוע מטעם עובדי זיו.

    פרופ' זרקא :"אני מרגיש חיבור עם המשפחה ומתמלא השראה מהאופטימיות והיכולת של המשפחה להמשיך בחיים ולהפיץ סביבם אור וטוב. כשביקרתי אותם בשבעה של ידידיה ז"ל סיכמנו שניפגש בשמחות- ואכן, אני שמח בשמחתם ומקווה ללוות אותם בעוד שמחות רבות".



    1 תגובות

    מיין תגובות